مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 09:452023-02-28فرهنگي

تابلوهای سردر صنوف البرز ساماندهی می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: همه تبلیغات شهری و محیطی باید از طریق کانون های آگهی و تبلیغاتی دارای مجوز انجام شود.

- ایسنا/البرز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: همه تبلیغات شهری و محیطی باید از طریق کانون های آگهی و تبلیغاتی دارای مجوز انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید جابری انصاری اظهار کرد: بر اساس ضوابط و مقررات تبلیغاتی کشور، کلیه تبلیغات شهری و محیطی باید از طریق کانون های آگهی و تبلیغاتی دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز انجام شود و هیچ سازمان و نهادی نباید به صورت مجزا در این زمینه اقدام کند.

وی با بیان اینکه انجام تبلیغات بدون مجوز غیرقانونی است، توضیح داد: اداره کل ارشاد و ادارات تابعه آن از طریق کانون ها و شرکت های تبلیغاتی دارای پروانه فعالیت، مجوز اکران طرح های تبلیغاتی در سطح استان را صادر و بر آنها نظارت می کند.

این مسئول ادامه داد: بنابراین، شهرداری ها و سایر دستگاه های دارنده سازه های تبلیغاتی باید فضاهای تبلیغاتی را در اختیار این کانون های تبلیغاتی قرار دهند تا امکان انجام امور صدور مجوز اکران و نظارت بر تبلیغات شهری فراهم شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز بیان کرد: ساماندهی تبلیغات شهری و محیطی از مصوبات شورای فرهنگ عمومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابلوهای سردر صنوف البرز ساماندهی می شود

تابلوهای سردر صنوف البرز ساماندهی می شود